grabbmorsa.blogg.se

Sol inne och sol i sinne eller hur var det nu igen?

Dagen jag ej sett fram emot.

Publicerad 2013-07-08 09:30:22 i Allmänt

Så var vi tillbaka på ruta ett utan avlösare i hemmet från och med idag.
Mjukstartar (?!) med en hel vecka själv med ungarna mellan 14-01:30...
Mina föräldrar befinner sig dessutom uppe i fjällen ett tag.
Lika bra jag vänjer mig då D börjar med ständig kväll efter semestern och ingen lösning är i sikte.
Får hoppas inget barn kommer till skada när jag omöjligt att punktbevaka tre barn till 100% eller att jag bryter ihop.
Har åtminstone bett om hjälp för JAG upplever situationen ohållbar och mer kan jag inte göra.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Grabbmorsa

Välkommen till Jennys virriga blogg. Här får du lära känna mig och resten av familjen som består av min make och tre söner. Hur jag kämpar med att få vardagen att gå runt med barn med olika problematik som autism, diverse allergier och svårbehandlad epilepsi samt min egna ADD. Här får du även läsa mycket om mitt stora intresse barnvagnar och diverse shopping, resor etc. Ja och så kommer jag även skriva en hel del om vikt och träning framöver... Bara fråga om du undrar något! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela