grabbmorsa.blogg.se

Sol inne och sol i sinne eller hur var det nu igen?

Bloggdesign

Publicerad 2013-06-27 21:42:22 i Allmänt

Jag vet att det ser för jävligt ut men jag anklagar blogg.se för utpressning faktiskt ;-)
Allt för att jag ska betala för nån mer läsvänlig design eller behöva plocka fram mina obefintliga HTML-kunskaper sedan skoltiden va?

Näe men jag lovar att lösa det så fort jag får en lugn stund vid datorn (nästa år kanske).
Skulle faktiskt sätta mig och greja med det och annat men nu vaknade minstingen i sin säng och det dög bara att ligga bredvid mamma.
Gärna för mig - sängen fylls ändå på successivt och trött är jag som gud vet vad...

God natt!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-06-28 07:22:26

Fina armband :) Gjort dom själv?

Kram Johanna

Postat av: Hella

Publicerad 2013-06-28 08:20:44

Äsch, jag tycker inte att det ser så illa ut! Va du skriver är ändå intressantare än vilken bakgrund du har på bloggen :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Grabbmorsa

Välkommen till Jennys virriga blogg. Här får du lära känna mig och resten av familjen som består av min make och tre söner. Hur jag kämpar med att få vardagen att gå runt med barn med olika problematik som autism, diverse allergier och svårbehandlad epilepsi samt min egna ADD. Här får du även läsa mycket om mitt stora intresse barnvagnar och diverse shopping, resor etc. Ja och så kommer jag även skriva en hel del om vikt och träning framöver... Bara fråga om du undrar något! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela